Sivut

sunnuntai 6. joulukuuta 2015

KIRJE JOULUPUKILLE -6.Luukku



"Rakas Joulupukki!

 Olen ollut tänä vuonna tuplakiltti, olen totellut (suhteellisen usein) kun minua on käsketty. Olen edistynyt todella paljon luoksetulossa, vaikka mielestäni olisi paljon mukavampaa käydä juoksemassa naapurin koiran kanssa, kuin olla vain omalla pihalla. Olen kuitenkin ollut niinkin kiltti, että aina silloin tällöin kun olen toooodella tottelevainen olen saanut mennä valvotusti etupihalle. Se on minulle vielä tuntematonta aluetta, enka usein saa mennä sinne, koska siitä menee emännän mukaan paljon autoja ja voin loukkaantua jos päätänkin mennä tielle.

(Kaikki kuvat lainattu Mustin ja Mirrin nettisivuilta.)
Toivoisin:
Uudet ruoka ja juomakipot, vanhoista irtoaa maalit.  Little&Bigger melamiinikuppi musta
Aktivointipelin synkkiä talvi-iltoja varten. Little&Bigger Seek-a-Treat Discovery Wheel peli
Herkkuja ei voi koskaan olla liikaa! Maukas possunsydän
Pehmolelun, entiset ovat kärsineitä... Skinneez kettu
Uuden metsästyliivin, jotta näkyisin metsässä. Hurtta Lifeguard Dazzle Polar liivi oranssi















Ja emännälle toivoisin vielä uuden herkkupussin. Entinen nimittäin on mennyt treeneissä huonoksi. Trixie Herkkupussi Ja tämä on yhteisen hyvän vuoksi. Minä saan herkkuja  ja tietysti emännän takin taskut pysyvät puhtaina!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän tassunjälkesi kommettiboxiin! :)