Sivut

keskiviikko 15. tammikuuta 2014

~Mantan my day~

"Terve kaikille karvattomille ja karvaisillekkin ihmisille. Hirveää on tämä ja edellis viikko ollut. Aluksi ei ollut pakkasia ollenkaan ja minun ei täytynyt kasvattaa talviturkkia, mutta sitten iski pakkanen ja kovaa kerralla. Hyi pakkanen, varoittaisit vähän. Vaikka minulla on todella lämmin pohjavilla, polkuanturat ovat joskus lenkeillä ja häkissä jäässä. Minun pitää hyppiä kolmella jalalla, jotta voisin yhtä jalkaa aina hetken lämmitellä. Todella noloa, sillä jos samoilla lenkkipoluilla vastaan tulee suomenpystykorva Eppu, miten voin kävellä suloisesti ja somasti ohi jos joudun pomppimaan, kuin mikäkin jänis! Olen myös joutunut poseraamaan erillaisissa paikoissa, kun Elisa on räpsinyt minusta kuvia joka puolelta uudella kamerallaan. Ajattelin purra joskus kameran kantohihnan poikki, jotta siitä kapistuksesta päästäisiin joskus eroon. Hmm... Ehkei nyt kuitenkaan, sitten en välttämättä pääsisi sisälle lämpimään pakkasten aikana. Jotain minä sen mustan möykyn pään menoksi keksin. Lauantaina, sitten Elisa kantoi tuota kammotuksen koko pitkän päivän! Se oli mukana lenkillä, minun häkissäni, kun hän toi vettä tai ruokaa. Tuli leikkimään kanssani, hakemaan sisälle. Ajatelkaa, ei minkäänlaista järjenhiventä tuon tyttöparan päässä ole. Tämä on aivan varmasti jo vakavaa! Sitten hän tänään tuli häiritsemään uniani alakertaan ja kertoi, että oli vihdoin saanut valmiiksi jonkin videon minusta. Minusta tehdyt videot kyllä onnistuvat aina, mutta videon tekijän osuuksista en ole niinkään varma.
No kuitenkin, nyt päästän teidät ihastelemaan minun päivääni."

-Manta-










2 kommenttia:

Jätäthän tassunjälkesi kommettiboxiin! :)